Yönetilebilir Hizmetler
Müşterilerimizin
tüm Ağ cihazlarının, Morten Ağ ekipleri tarafından yönetilmesidir. Bu kapsamda Morten çağrı merkezi üzerinden iletilen
talepler, belirlenen SLA süreleri içerisinde sonuçlandırılmaktadır.
Bu modelde, müşterilerimizin
yapısında bulunan tüm Ağ cihazları mühendislerimiz tarafından yönetilmekte,
gerekli iyileştirmeler ve sağlık kontrolleri yapılmakta, ihtiyaç halinde update
/ patch / hotfix işlemleri gerçekleştirilmektedir.
Verilen hizmet
kapsamında ayda bir olarak müşterilerimizle beraber değerlendirme toplantıları
yapılmakta, bu toplantılarda yapılacak iyileştirmeler ve verilen hizmetler,
Morten Ağ Takım Lideri ve Birim Müdürü
tarafından da takip edilmektedir.
Yerel Bakım Destek Hizmetleri
Çağrı merkezimiz
müşterilerden gelen talepleri kayıt altına alarak, taahhüt edilen SLA süresi
içerisinde, ilgili ekip tarafından problem ve isteklerin çözüme ulaşması
sağlanır.
Bu modelde,
Morten Ağ mühendisleri sadece açılan çağrı bazında destek vermektedir, Ağ ürünlerinin
günlük operasyonları, kurumların kendi IT personellerine aittir.
Kurulum Hizmetleri
Müşterilerimizin
satin aldıkları Ağ ürünlerinin, kurulumunun gerçekleştirildiği anahtar teslim
projelerimizdir. Tüm kurulum süreçlerimiz PMI metodolojisine uygun olarak
ilerlemektedir.
Kurulum
hizmetlerinde, günümüz ihtiyaçlarını karşılayacak LAN, WAN, SD-WAN ve SD Access
alt yapısının kurulması, sağlıklı ve kesintisiz bir şekilde işletilmesi
amaçlanmaktadır.
Ayrıca Kablosuz
Ağ Yapısının en güncel teknolojilere (Wi-Fi 6) göre tasarlanması ve ihtiyac
duyulan mobilitenin yüksek performansda sağlanması hedeflenmektedir. Misafir
kullanıcılarınız için de alternatif olarak BYOD, Hot Spot vb. çözümler
oluşturulmaktadır.
Network Analiz Hizmetleri
Müşterilerimizin
yaşadığı problemlerin giderilmesi adına talep ettikleri hizmetlerden bir tanesi
de Ağ Analiz hizmetidir. Ağ üzerinde yaşanan yavaşlık, paket kaybı, performans
vb. problemlerin kök sorunun tespit edilmesi ve çözümü için gerekli adımların
çıkarılmasıdır.