TÜMLEŞİK İLETİŞİM HİZMETLERİ

Hem görsel hem de işitsel iletişimin azami önem kazandığı bir dönemde, 2012 yılında kurulan Morten Collaboration Ekibimiz, finans, eğitim, küçük ve orta ölçekli işletmeler, kamu işletmeleri başta olmak üzere birçok iş kolunda, yerinde Bakım-Destek Hizmeti, yönetilebilir hizmetler, kurulum hizmeti, analiz hizmetleri ve collaboration ürün eğitimleri vermektedir. Collaboration ürünleri ile ilgili hizmetlerin detayları aşağıdaki gibidir.

Yönetilebilir Hizmetler

Müşterilerimizin collaboration cihazlarının, Morten Collaboration ekipleri tarafından yönetilmesidir. Alanında uzman personelimiz müşterilerimizden reaktif ( ticket sistemi üzerinden) veya proaktif (monitor ve alert sistemi üzerinden) yöntemle istekleri veya problemleri öğrenerek, SLA süreleri içerisinde gerekli yapılandırmaları sağlayıp, çağrılara cevap verirler. Bu model IT ekip sayıları yetersiz veya tecrübe konusunda eksik olan müşterilerimizin tercih ettiği bir modeldir. Bu modelde müşterilerimizin yapısında bulunan tüm collaboration ürünleri mühendislerimiz tarafından yönetilmekte, gerekli iyileştirmeler ve güncellemeler  yapılmakta, EOS (End of Sale) / EOL (End of life) olmuş cihaz raporları müşterilerimize sunulmaktadır.  Verilen hizmet kapsamında belirlenen aralıklarda müşterilerimizle beraber değerlendirme toplantıları yapılmakta, böylelikle hem süreç hem de genel gidişat düzenli olarak, Morten Collaboration takım lideri ve Birim Müdürü tarafından da takip edilmektedir.   

Yerel Bakım Destek Hizmetleri

Bu modelde müşterilerimizin güvenlik cihazları kendi IT personelleri tarafından yönetilmekte olup, müşterilerimizin IT personelleri bir problem anında veya ihtiyaç duydukları durumda, Morten collaboration mühendislerine çağrı açarak destek aldıkları modeldir. Bu modelde, Morten collaboration mühendisleri talep oluştukça destek vermektedirler, ürünlerin yönetimi ve sorumluluğu, müşterilerimizin kendi IT personellerindedir. Yerel destek konusunda müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre paketler sağlanabilmektedir. Standart paket, silver paket ve gold paketlerle müşterilerimiz kendi ihtiyaçlarına göre önceden tanımlı paketleri kullanabildiği gibi, custom olarak da kendi ihtiyaçlarını kendilerinin belirlediği modellerimiz de bulunmaktadır. Collaboration yerel destek hizmetlerimiz kapsamında SLA süreleri, açılan case’lerin durumuna göre belirlenmektedir. 

Kurulum Hizmetleri

Müşterilerimizin satin aldıkları collaboration ürünlerinin kurulumunun gerçekleştirildiği hizmetimizdir. Morten Collaboration Ekibi tarafından Cisco Collaboration cihazlarının yeni kurulum veya mevcut yapının migrasyonu olacak şekilde bu hizmet sağlanmaktadır. Bu hizmet modelinde yurt içinde ve yurtdışında sayısız kurulumlar gerçekleştirilmiştir.

Collaboration Ürünleri Analiz Hizmetleri

Müşterilerimizin yaşadığı problemlerin giderilmesi adına talep ettikleri hizmetlerden bir tanesi de analiz hizmetidir. Bu hizmette, müşterimizin tüm collaboration cihazlarının incelenmesi, healthcheck yapılması, version kontrolleri ve güncel patch kontrollerinin yapılmasını, ve sonrasında yapıda tespit edilen açıkları, iyileştirme önerilerini, best practice’lere uygun olarak nelerin yapılması gerektiğini içeren bir rapor / dokuman hazırlanarak, müşterilerimize sunulur. Analiz hizmetlerinin avantajlarından bir tanesi de, Morten mühendislerinin bir çok farklı domainde analizler yapmasından kaynaklanan bilgi birikimleri ile beraber, bir çok olası açıkların hızlıca tespit edebilmeleri ve bu açıkların istismar edilmeden önce hızlıca giderilmesi için en sorunsuz çözüm önerilerini sunmasıdır.

Randevu ve bilgi talebi için : 0850 755 02 83